sâmbătă, 16 iulie 2011

MISTER ALBASTRU

Cât albastru bombează cerul

Doamne
Cât
albastru

Şi-n cerneală

Sfârâie obsedant un astru...
 
Pastel obsedat , poezie de Costel Zăgan 



Deodată am realizat că acel mic bob de mazăre, frumos şi albastru, este Pământul. Mi-am ridicat degetul mare şi am închis un ochi iar degetul eclipsa întreaga planetă. Nu m-am simţit ca un uriaş. M-am simţit foarte, foarte mic. Neil Armstrong 



Cerul , de Laura Jianu 

Cerul e misterios,
Nu-l gasesti dupa miros
Are stele argintii,
Luminite mii si mii

Un mister albastru
Casa pentru astru,
Cerul verii limpezite de soare e-nveselit.
 

 

Riscul iubirii , de Adriana Bădiţă 

Omule,
m-ai fi crezut nebun, dacă ieri ţi-aş fi spus
că iarba e albastră?
Ai fi crezut că sunt nebun?
Şi totuşi ieri
iarba era atât de albastră!...
Dar m-ai crede
dacă ţi-aş spune acum
că iarba nu mai e albastră?
Nu, nu mai are nici o culoare;
nu mai e nici măcar galbenă, înţelegi?
nu mai e nici neagră.
 

 

Dacă ar avea o culoare
ar însemna că trăieşte,
dar nu se poate aşa ceva,
azi nu poate să trăiască
... poate... mâine.
 

 

Trandafirul albastru 

Doresc un fir
De trandafir
Catifelat, albastru.
Si lumea toata
Tot trandafiri
Mi-au daruit:
Albi, galbeni,
Rosii, roz.
Nici unul, insa,
Nu era
ALBASTRU.
 
............................. 

 

Nici-unde nu-i
Un firicel
Suav, plapand,
De trandafir
ALBASTRU.
 
............................. , Marilena Mihai 

 

Albastru de Alina Emandi 

Am inceput sa zbor,
Si aripile mi se pareau straine
Si neobisnuit de albastre,
De parca tot cerul isi varsase in mine
Cenusa sangelui;
Chiar si lacrimile mele,
Ostenite de povara unui contratimp
 

 

Pierdut,
Furau, nestiutoare, putin cate putin
Din acel albastru prea crud
Si prea adanc
Pentru a ramane mereu acelasi tarm
Din care trupul meu fara contur
Sa se-nfrupte,
Ca dintr-un izvor orbitor…
 

 

Am inceput sa zbor,
Dar nu puteam ierta marea
Pentru ca-si croise un ochi ascuns
Din norii pe care-i lasam in urma,
Maculand pentru totdeauna
Ceasornicul orizontului
In care-mi zidisem trecerea,
Zadarnic nevinovata…

Am inceput sa zbor, si zburand,
Totul in mine a devenit albastru
 

 

VA DORESC O SEARA ... CU MISTER ALBASTRU ! SA VISATI MAREA , TRANDAFIRI ALBASTRI SI , PANA LA URMA , TOT CE VA MANGAIE SUFLETUL !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu