sâmbătă, 16 iulie 2011

ALBASTRUL IN ALT FEL



Tristeţea trenului ce pleacă/ Noi n-am trait-o niciodată,/ Căci - călători ades cu trenul -/ În clipa când plecăm din gară,/ Noi stăm pe loc -/ Doar trenul pleacă!... (Ion Minulescu) 

 

Pereti albastri, tacuti, se sfarama.
Prin fisuri razbate lumina.
Nici un zid nu dureaza o vesnicie.
Intr-un final va ramane doar cerul,
albastru si el, dar fara oprelisti.
Lola Dream Factory 

 

Am inceput anul cu o stringere de inima. Sunt multe necunoscute, destule amenintari, atita nesiguranta in viitorul apropiat. Dar luna albastra, surprinsa atit de inspirat de un prieten de-al meu, la trecerea anilor, a oferit unda de speranta pe care o asteptam, tocmai prin indiferenta ei. Iar sarutarile "capturate" de camera indiscreta arata, o data in plus, ca viata merge inainte, indiferenta la maruntele noastre drame si nelinisti.Marian Coman 

 

Craciun albastru

M-ai văzut acolo in colt,
mic,cenuşiu,ingheţat,
doar o privire mi-ai aruncat,
ş-ai plecat.

Nu te opri nici acum,
e iarna şi Crăciunu-i Crăciun
e magie,lumină,iubire,
sa nu stricăm aceasta fericire...
 

 

Da! Cerşetor sunt ş-am să fiu,
cel ce-ţi intinde mana zi de zi,
dar azi am să m-ascund in colţuri mai pustii
să nu mă vezi,să nu mă stii,
căci azi Crăciun e, si iubire,
sa nu stricam frumoasa fericire.

Şi-acoperit cu un ziar mai vechi
eu vă privesc pe voi cei norocoşi,
şi-ncet vă sorb din ochii sclipiciosi
caldura şi iubirea sa ma ţină
inca o oră,două in lumină
şi mă hrănesc cu fericirea voastră
acum,in noaptea de Craciun, albastră.
Livia , Lumea de cerneala 

 

...aveai si tu albastru...sau nu...pentru ca in interior albastru se uscase...ai incercat sa o amesteci cu apa...sa o reinvii...degeaba...nu era aceeasi nuanta de albastru ca la inceput... acum altcineva descoperise acea culoare care intregea orice peisaj...acum altcineva se bucura de jocul de culori...
...pentru ca ti-a fost frica sa nu se risipeasca, pentru ca nu ai avut incredere ca poti descoperi de fiecare data albastru...pentru ca ai tinut culoarea doar pentru tine...si nici macar n-ai avut grija de ea... s-a pierdut in amestecurile altcuiva...
fragment publicat de Bostanica , blog DaRe To CrOsS tHe LiNe! 




 


 

Albastru

Visez la mare, ca la un ultim strop de claritate. La caldura matinală a cortului, o mică încăpere imposibilă la început de zi, când somnul se amărăște, hainele se lipesc de corp și aerul stă încins în nări. Apoi acea ieșire, pe o ușiță minusculă, ca un animal ce se târăște din vizuină, spre o respirație amplă, bine înfiptă în plămâni. Ochi mijiți și lipsă de vedere netă. Mirosul mării, valurile dantelate, cerul albastru decolorat de raze îmi compun decorul. O foame discretă, o trezire mai târzie și un ness granulat de fire de nisip, făcut de prieteni buni. Apoi o țigară căutată un timp și ziua începe calm. Schimb de vorbe într-o conversație leneșă, un pic adormită, presărată de glume ce revin din noaptea precedentă.
Visez la apă, ca la o curățare totală. La tălpi sub fund de mare, văzute un pic distorsionat, înot rar, atenție la pietre subacvatice. La stropii amicali și la plutirea, ce-mi dau un sens imponderabil. Liniște ce-mi desparte gândurile, le rarefiază și le reduce volumul. Mă uit înspre mal și un golf mic nu-mi întoarce privirea. Aș vrea mai multă pustietate. Apoi îmi întorc fața spre cer, cu pleoape ce le închid pentru a vedea altceva.
Visez și lumea văratică e din ce în ce mai aproape de mine. Prefer lumina ce-mi amețește simțurile în cale. Tânjesc după culori vii, în acest miez de iarnă ca un însetat după o oază. Să nu știu decât greutatea rucsacului, sandalele rezistente, pantalonii scurți și pașii haotici. Să hoinăresc în spații întinse, cu fața arsă de soare.
Visez la cuvântul albastru, unde păsările zboară desprinse, scoicile se rătăcesc prin nisip și lumea tinde spre naturalețe.
Publicat de Ana , FOG 



 

Albastru
Interpretare vis - Albastru ( Dictionar de vise, Interpretarea viselor )
 

- gândire pozitiva, optimism cu privire la viitor, perioada linistita si calma in viata ta; rabdare, sanatate, adevar, credinta, devotament, sinceritate, pace interioara, multumire sufleteasca, vointa, capacitate de autocontrol.
- culoarea azurului si a cerului senin, albastrul indica linistea si protectia. 


SEARA PLACUTA SI, DACA LA NOAPTE VISATI ... ALBASTRU, CITITI MAI SUS INTERPRETAREA VISULUI. PE CURAND !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu