sâmbătă, 16 iulie 2011

ASTAZI E .... VERDE

ASTAZI E .... VERDE 



Rosu este stop
Te opresti în loc.
Galben când apare
E atenție mare;
VERDE de-i vedea,
Pleacă nu mai sta!
 

 

POATE CA OCHIUL MEU VERDE , NICHITA STANESCU 

Poate ca ochiul meu verde
ti-a cazut din zbor in palma
in preadulcea ta mireasma
odioasa doamna.

Hai cu tata ta cea calda,
stai pe el ca pasarea,
pana cand ii amorteste
in nascare aripa.
 

 

Eu sunt orb, el cu vedere
va zbura din sanul tau,
doamna ce esti la putere
astazi peste vazul meu.
 

 

Cromoterapie : Culoarea verde destinde considerabil atat fizicul, cat si psihicul. Ea ne permite sa echilibram structura somatica cu cea psihica si face posibila o rapida diminuare a stresului 

 

Verdele este culoarea sensibilitatii si compasiunii. Reflecta cresterea, simpatia si calmul. Poate indica o persoana de incredere, deschisa la minte si pe care te poti baza. Verdele stralucitor cu nuante de albastru in aura cuiva va arata puteri tamaduitoare. Este o culoare a bunastarii, fortei si prieteniei. Nuantele inchise sau tulburi de verde pot reflecta nesiguranta sau zgarcenie. Verdele tulbure reflecta deseori gelozie si un caracter posesiv. 

 

Cand in camera exista obiecte de culoare verde deschis, atunci in dispozitia persoanelor aflate in acest loc se simte o nota de veselie. Totodata, actiunea sa favorabila mareste functiile inimii si plamanilor. Este motivul pentru care oamenii se simt mult mai confortabil cand, in incapere, exista pete de culoareverde, chiar daca ele nu sunt foarte mari sau foarte deschise - acestea oricum au efect odihnitor asupra ochiului. 



Doi ochi verzi , Sinziana Lupascu 

Doi ochi verzi care-s mai mereu tulburi, niste ochi in care ti-e greu sa patrunzi.
Doi ochi verzi completati de niste sprancene bine definite ,negre ca de abanos.
Doi ochi verzi care te fac sa te inseli de fiecare data cand ai senzatia ca-i intelegi.
Doi ochi verzi,parca desenati, intepatori, electrici.
Doi ochi verzi carora poti sa le simti privirea si cu ochii inchisi.
Doi ochi verzi ce se uita la tine ca la un strain sau,poate, ca la un om prea drag.
Doi ochi verzi care iubesc si urasc in acelasi timp.
Doi ochi sclipitori,de smarald .
Doi ochi infricosatori asemeni unui drog de care nu poti sa te lasi.
Doi ochi vii…si verzi.
 

 

Am legat copacii la ochi
Cu-o basma verde
Şi le-am spus să mă găsească.
Şi copacii m-au găsit imediat
Cu un hohot de frunze.
...........................................
 (Am legat … de Marin Sorescu) 

 

SA AVETI O SEARA PLACUTA , O NOAPTE LINISTITA SI VISE MULTICOLORE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu